3 rețete Raw Vegan pentru o viață sănătoasă

Cu toții ne dorim să fim sănătoși, să întoarcem priviri, să fim invidiați pentru silueta perfectă, însă fără să renunțăm la mâncarea preferată. Aceste plăceri vinovate pot genera consecințe foarte grave asupra organismului nostru într-un timp scurt. Pentru a îmbina utilul cu plăcutul, vă recomandăm câteva rețete raw vegan de sezon pe care să le introduceți în meniul zilnic pentru a avea o stare de sănătate curată și o stare de bine continuă.

Întrucât se apropie Sărbătoarea Sfintelor Paști și suntem în perioada postului, vă propun câteva rețete raw vegan sănătoase și gustoase, ce o să vă satisfacă orice plăcere dulce.

O primă rețetă adoptată la micul-dejun:

 

Lapte de migdale servit cu semințe

tumblr_o3khde1vUE1qb63a5o1_500

foto: tumblr.com

Ingrediente: 200 gr migdale crude, 1 l apă, 1 linguriță de miere, 1 linguriță de suc de lămâie sau vanilie, 150 gr semințe de floarea-soarelui sau fistic.
Mod de preparare: Migdalele se lasă în apă curată 10 ore, după care se adaugă în blender cu apă, peste care se toarnă mierea și vanilia. După ce se amestecă bine, se trece printr-o strecurătoare lichidul pentru a elimina restul, iar ceea ce se obține este laptele de migdale. Se servește cu semințe.
Cantitățiele ingredientelor pot diferi în funcție de dorințele și gustul consumatorilor.
Timp de preparare: aprox. 15 minute.

Pentru prânz: Ciorbă de roșii cu rozmarin

foto: droolworthyworld.tumblr.com

Ingrediente: 5-6 roșii foarte coapte și zemoase, 1 morcov, 1 ardei gras roșu, un sfert de ardei iute, 2 fire de ceapă verde, leuștean și pătrunjel verde, 1 linguriță de sare, 50 gr rozmarin.
Mod de preparare: Tăiem în cubulețe mici roşiile pe care le punem în blender, peste acestea se adaugă morcovul și ardeiul gras tocat mărunt, și mixăm până obținem o pastă. După caz, se poate adăuga și puâină apă. Apoi adăugăm ceapa și verdeața tocată foarte mărunt, sarea și ardeiul iute și amestecăm. Pe deasupra se presară rozmarin.
Cantitățiele ingredientelor pot diferi în funcție de dorințele și gustul consumatorilor.
Timp de preparare: aprox. 20 minute.

 

Cină: Salată de brocoli cu piper și busuioc

tumblr_nvrg07xTkq1uv0hyco1_500

foto: veganfood-lovers.tumblr.com

Ingrediente: 5-6 brocoli, 50 gr busuioc, 3-4 ciuperci, 1 morcov, 1-2 roşii, 2 linguri de ulei de măsline, suc de la o jumătate de lămâie, 1 lingurița sare, un vârf de lingurița piper măcinat.
Mod de preparare: Tăiem în cubulețe mici ciupercile și roşiile, iar brocoli în feliuțe subțiri stropite cu sucul de lămâie. Deasupra se rade morcovul. Toate acestea se amestecă cu ulei de măsline și condimentele sare și piper. Presară deasupra busuiocul şi gata salata.
Cantitățiele ingredientelor pot diferi în funcție de dorințele și gustul consumatorilor.
Timp de preparare: aprox. 10 minute.
Chiar dacă diferă prin textură și ingredientele folosite, produsele finite obținute prin prepararea rețetelor sunt identice la gust cu cele clasice, însă sunt mult mai sănătoase și fără să conțină produse animale. Cremoase și aromate, rețetele raw vegan îți oferă un gust unic de care te vei îndrăgosti cu siguranță.

Nu ezitatați să le încercați și chiar să ne propuneți rețete noi, realizate de voi!

Advertisements

One response to “3 rețete Raw Vegan pentru o viață sănătoasă

  1. Pingback: 5 reguli de aur pentru o viață sănătoasă | Ești ceea ce mănânci·

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s